Bottleshop má Wolt aplikácii


Naša spolupráca s Woltom bola ukončena

Často kladené otázky:

1Prečo sa mám registrovať?
Registráciou získate prístup do zákazníckej zóny. Tam nájdete prehľad Vašich objednávok, faktúr a dodacích listov.
2Naozaj sa nemusím registrovať, aby som mohol nakupovať?
Nemusíte. Registrácia nie je povinná a nakupovať na bottleshop.sk sa dá aj bez registrácie. Prichádzate však o výhody registrovaných zákazníkov. Napríklad o prehľad o Vašich predchádzajúcich objednávkach.
3Ako sa prihlásiť?
Prihlásiť sa môžete v spodnej časti stránky. Prihlásenie je možné aj po výbere želaných produktov v samotnom košíku. Takže sa nemusíte obťažovať prihlasovaním pred samotným nákupom. Ak ste zabudli heslo, môžete využiť funkciu zabudol som heslo, ktorá Vám ho zašle obratom e-mailom.
4Ako rýchlo objednať bez registrácie?
Pre najrýchlejšie a najjednoduchšie objednanie produktov sme pre Vás pripravili aj možnosť objednania tovaru bez registrácie. V takom prípade stačí vyplniť len základné údaje pre doručenie tovaru a odoslať.
5Ako funguje nákupný košík?
Pri každom produkte sa nachádza políčko pre vloženie produktu do košíka. Nákupný košík nájdete v pravom hornom rohu stránky. Po kliknutí na nákupný košík vidíte prehľad objednaných produktov. Tu si viete zmeniť počet daných produktov, kde sa Vám následne po kliknutí na tlačítko aktualizovať prepočíta cena.
6Ako funguje objedávnka?
1,Po prejdení do košíka sa Vám zobrazia položky, ktoré ste si objednali, následne si vyberte spôsob dodania tovaru: kuriérom v rámci Slovenska, osobné prevzatie, dovoz v rámci Bratislavy a stlačte tlačidlo SKONTROLOVAŤ A OBJEDNAŤ
2,V ďalšom kroku zadajte povinné údaje a vyberte si spôsob platby a hlavne nezabudnite súhlasiť s obchodnými podmienkami.
7Reklamácia tovaru
Reklamácie musia byť uplatňované písomnou formou e-mailom na adresu: [email protected]. Reklamačný poriadok sa riadi všeobecnými reklamačnými podmienkami. Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.
8Môžem objednávku zrušiť alebo vrátiť dodaný tovar?
Objednávku je možné zrušiť pred jej fyzickým odoslaním z nášho skladu. Po zrealizovaní kúpno-predajnej transakcie nie je možné nákup zrušiť. Tovar je možné vrátiť v prípade, že bol dodaný iný druh tovaru, alebo v inom množstve ako ste si objednali. V takom prípade nás prosím kontaktujte.

Košík
  • V košíku nie sú žiadne produkty.